Jouw duo-opdracht in samenwerking met een andere collega
Administratief contractbeheer:
- Administratieve verwerking van een opzegbrief: ontvangstbevestiging, eigenaar informeren, huurdossier afhandelen in CRM-systeem.
- Je zorgt voor de voorbereiding (EPC, huurprijs, beschrijving, planning, …) en publicatie van het pand in samenspraak met het team en de eigenaar.
- Je plant uitgaande plaatsbeschrijvingen in met huurders en experts. Je informeert huurders over het verloop van de plaatsbeschrijving zodat ze de woning optimaal voorbereiden.
- Je vraagt de jaarlijkse afrekeningen op bij de syndicus ter voorbereiding van de uitgaande plaatsbeschrijving (energieverbruik, poetsdienst, tuinonderhoud).
Planner “Technisch vastgoedbeheer”:
- Je volgt meldingen van huurders over technische problemen op.
- Je werkt met het team een plan van aanpak uit en volgt de uitvoering ervan op.
- Je overlegt met eigenaars en huurders en je stuurt techniekers aan.
- Je zorgt voor de nodige administratieve opvolging en zorgt voor het correct loggen in het CRM-systeem.
Algemeen:
- Je onderhoudt goede relaties met huurders, verhuurders en leveranciers. Dat gebeurt zowel op kantoor, via de telefoon, als per e-mail (belangrijk: steeds met Colgate®-smile).
- Algemene telefonie en kantoororganisatie.
- Je springt bij, wanneer nodig, in andere diensten binnen ons kantoor.
- Je bewaakt mee de klantvriendelijkheid en de efficiëntie van alle processen binnen het volledige beheerteam. Je helpt mee aan het door-ontwikkelen van het CRM-pakket.
Jouw profiel
- Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans.
- Werkervaring in dit domein (rentmeester, syndicus, logistiek, bouw) is een pluspunt.
- Goed plannen, communiceren, bemiddelen en organiseren schrikken je niet af.
- Je werkt oplossingsgericht, je bent administratief heel sterk en kan goed multitasken.
- Je bent een energieke, aanspreekbare teamplayer die graag initiatief neemt.
- Je ziet werk en springt wanneer nodig bij om een collega uit de nood te helpen.
- Je bent niet vies om af en toe de telefoon op te nemen en te e-mailen met klanten.
- (En we zijn helemaal niet veeleisend, maar) je bent flexibel, proactief, dynamisch, nauwkeurig, diplomatisch, zelfstandig, … en je kan elk ander typisch vacature-buzzword die je zelf nog kan bedenken probleemloos afvinken! ;)
- Je kan werken met MS Office en je wilt gerust ook eens iets nieuws leren.
- Bereidheid op zaterdag (10u – 14u) te werken is een pluspunt, eventueel in een beurtrol
An offer you can’t refuse
- Een uitdagende functie waarin je autonoom kan werken en waarin je eigen inbreng gewaardeerd wordt.
- Een correcte verloning aangevuld met allerlei extralegale voordelen.
- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen middels opleidingen.
- Een aangename werksfeer in een ervaren dynamisch team, gevestigd in een hypermodern kantoor met een open workspace in hartje Tervuren
- Work hard, play hard. Dit wil zeggen dat we op tijd en stond eens samen afterworken, barbecueën, op restaurant en op teambuilding gaan.
Interesse?
Stuur een e-mail met je cv naar eva@ifacservice.be, met vermelding Administratief contractbeheer en planner “Technisch vastgoedbeheer”.
Heb je vragen over deze functie? Contacteer ons dan gerust via e-mail of op 0475 77 12 89.
Wij behandelen je kandidatuur met de nodige discretie.