JOUW OPDRACHT
In deze functie zal je verantwoordelijk worden voor het volgende takenpakket:
- Je krijgt een eigen portefeuille gebouwen toegewezen.
- Je kan rekenen op interne administratieve ondersteuning voor de opmaak van bijvoorbeeld afrekeningen, aanvraag van offertes etc .
- Je draagt zorg voor een goede, correcte en tijdige communicatie met eigenaars , de raad van mede-eigendom en leveranciers .
- Je coördineert en organiseert onderhoudswerken en kleine aannemingswerken.
- Je volgt ingeplande werkzaamheden ook op en ziet toe op een correcte facturatie.
- Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de verslagen en notulen van vergaderingen.
JOUW PROFIEL
- Tweetalig NL/FR
- Zowel kandidaten met of zonder ervaring komen in aanmerking voor deze functie
- Je hebt een goede kennis van de standaard office toepassingen, zoals Word/Excel.
- Je bent communicatief en sociaal vaardig en je bezit een goede dosis dynamisme en assertiviteit.
- Je bent stressbestendig, planmatig en punctueel.
- Je bent in staat ten alle tijde het overzicht te behouden over je taken.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
ONS AANBOD
- Wij bieden een zeer aangename werkomgeving
- Tijdsregeling: voltijds
- Een afwisselende en uitdagende job.
- Aantrekkelijk salarispakket, aangepast aan je competenties en ervaring.
INTERESSE?
Stuur je CV met foto per mail of post naar ons kantoor.
E-mail: syndicus@wsb-group.be