In een notendop :
Customer Care
- Je volgt de interne en externe communicatie op, zowel telefonisch als per mail of op kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt op kantoor.
- Je neemt administratief werk op zodat collega’s die uit huis zijn steeds een contactpersoon op kantoor hebben.
- Je volgt de eerste klantencommunicatie rond technische incidenten op (via chat). Dit wordt langzaam geautomatiseerd, waarbij je zelf mee de kwaliteit van de automatische communicatie monitort.
- Om voeling te houden met de lokale vastgoedmarkt, volg je regelmatig gegenereerde (huur)leads op zowel op kantoor als in-the-field. Onder begeleiding van de Real Estate consultants rond je een dossier van A tot Z af (van plaatsbezoek tot dossier- en klantenopvolging).
Marketing
- Je bouwt verder op de in 2022 professioneel uitgezette merkidentiteit en strategische communicatie.
- Je maakt, in samenspraak met de Operations & IT Manager en de Real Estate Consultants unieke content (via afbeeldingen, visuals of filmpjes) over energetische verbeteringen, vastgoed, huurdersrelaties, hoe zelf herstellingen uitvoeren, tips & tricks. Daarbij durf je zelf het publieke gezicht van Yally te zijn.
- Je bepaalt, samen met de Operations & IT Manager en onze externe marketingspecialisten, de offline en online strategie om nieuwe prospectieleads en merkbekendheid te genereren.
- Je denkt ook na over offline marketing en hoe we het Yally merk uitstralen in de straat, in onze panden. Dit kan gaan van brochures, gevelbanners, QR-codes tot de volledige make-over van een inkomhal of gevel.
- Je schrijft (SEO optimale) content en zet mail, SEA en sociale media campagnes op.
- Je bent verantwoordelijk voor het rapporteren van periodieke management inzichten inzake marketing, leadgeneratie.
- Je beheert de sociale media accounts van Yally en reageert professioneel adequaat op comments, reviews en klantencontacten.
- Je werkt binnen het vooropgestelde budget.
Profiel
- Je hebt een bachelor of master in (digital) marketing of communicatie.
- Je bent veelzijdig en pragmatisch. Je kan je probleemloos inwerken in verschillende onderwerpen.
- Je durft verantwoordelijkheid te nemen, terwijl je planmatig overlegt met collega’s.
- Je werkt moeiteloos met een computer en van nature ben je efficiënt en gestructureerd.
- Je hebt ervaring (of bent bereid te leren werken) met tools als Facebook Business Manager, Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Hotjar, CRM systemen, mailcampagne-tools, enzoverder.
Voordelen
- Je komt terecht in een unieke omgeving die de energie van een startup uitstraalt, maar achterliggend de stabiliteit van kapitaalkrachtige en bewezen partners geniet.
- Je staat mee aan de wieg van een prachtig maatschappelijk project, waar je mee richting kan geven aan de vastgoed- en verhuurmarkt van de toekomst.
- Je hebt op verzoek toegang tot digitale opleidingen (LinkedIn Learn, Udemy) of offline opleidingen op eigen verzoek.
- Je komt terecht in een organisatie waar je kan leren van doorwinterde vastgoedspecialisten met jarenlange ervaring.
- Aantrekkelijk loonpakket.
- 40 uren week en Adv-dagen.
- Je werkt op een toplocatie in Antwerpen-Berchem, met private parking en vlakbij supermarkten, restaurants en gezellige bars.
Interesse?
Solliciteer via www.yally.be/vacatures