OPDRACHT
- U ontvangt klanten op kantoor en heeft telefonisch en per mail contact met de klanten en leveranciers
- U bent verantwoordelijk voor de vlotte werking van het kantoor (facility management, orde en netheid)
- U bent verantwoordelijk voor het bestellen van kantoorbenodigdheden & promo materiaal
- U beheert de agenda van het salesteam (inkoop, verkoop, verhuur)
- U bent de administratieve duizendpoot van het kantoor (briefwisseling, documenten, attesten, rapporten opvragen en doorsturen, etc)
- U verzorgt de publiciteit, de sociale media & de website, en dit in het Nederlands en het Frans+
PROFIEL
- perfect tweetalig (Nederlands/Frans), zowel gesproken als geschreven,
- verzorgd en sympathiek voorkomen
- stressbestendig
- dynamisch en gedreven
- plantrekker met zin voor initiatief en verantwoordelijkheid
- degelijke PC-kennis (Office, mail, facebook, website, ...)
- Bachelor diploma in een administratieve richting is een minimum, kennis van marketing is een pluspunt
- enkele jaren ervaring is een pluspunt
ONS AANBOD
- aantrekkelijke verloning
- werken in een klein team
- werken dicht bij huis
INTERESSE?
Geïnteresseerd ? Stuur uw CV met foto naar patricia@LSvastgoed.be.