JOUW OPDRACHT
- Je behandelt mails en telefonische oproepen van huurders die technische problemen melden
- Je bespreekt de meldingen binnen het team en je documenteert het plan van aanpak
- Je informeert eigenaars over de meldingen en het plan van aanpak
- Je contacteert technici (electriciens, loodgieters, onderhoudstechnici, …) en maakt afspraken voor de nodige interventies in de woning
- Je volgt de onderhoudsschema’s (onderhoud verwarming, alarm etc) op in onze beheersoftware en ziet erop toe dat huurders tijdig de nodige attesten indienen
- Je documenteert alle acties in onze beheersoftware
JOUW PROFIEL
- Je hebt ervaring in of kennis van logistiek, planning
- Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en ook in het Frans en Engels communiceer je vlot
- Je bent uiterst klantvriendelijk
- Je bent stressbestendig en kan autonoom functioneren binnen een sterk team
- Je kan goed overweg met de pc
ONS AANBOD
- Een uitdagende functie waarin je autonoom kan werken en waarin je eigen inbreng gewaardeerd wordt
- Een bediendencontract met correcte verloning
- Een fijne werksfeer en ruim 20 gemotiveerde collega’s, die allemaal klaar staan om je te verwelkomen
- Een mooie, nieuwe kantoorruimte in het hart van Tervuren
INTERESSE?
Heb je interesse? Stuur dan een e-mail met je cv naar an@ifacservice.be, met vermelding dispatcher/planner. Heb je vragen over deze functie? Contacteer ons dan gerust via e-mail of op 0494 67 60 13.